heheeh.

Hallå! kom hem efter tolv nångång, skönt att komma hem lite tidigare än vanligt faktiskt! behövligt kan jag säga!
Idag har vi filmat till skolarbetet, sista scenen äntligen! efter det gjorde jag mig iordning och åkte sedan moppe till stan där det var "tjejkväll" På stan köpte jag inget annat än en pizza, mums! efter stan så körde vi moppe till bersika där vi spenderade några timmar. så har denna dag sett ut, imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, det beror mest på vädret faktiskt, om det är dåligt väder så ska vi fara till phb och om det är bra väder så far vi till julle och har piknick, spelar fotboll, kubb och solar istället;) men det får vi väl se imorgon, nu ska jag dra.. shit vad mycket jag skrivit, konstigt lol. PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0