Buongiorno!

joo lisa du har varit lite off här på bloggen denna vecka men inte mer än vad jag vanligtvis brukar vara;) glömde faktiskt bort ulrikgullet när jag hittade francisco, men är ändå fortfarande sådär små kär i ulrik hahaaaah;))) Men Francisco är lätt på första plats i mitt hjärta för tillfället;) riktig mumsbit! <3
Dagen har iaf bestått av HÅL..... vi började 10 över 8 med typ 40min matematik fast de blev inte så mkt matte eftersom vi mest pratade om att ha en dag då vi har typ skattjakt osv, sen hade jag typ 3 timmars hål tills jag började min andra lektion för dagen, nämnligen italienska sedan hade vi 1 och en halv timmas hål och sen började vi redovisa våra tal på svenskannn nice :) he gick ganska bra iaf hoppas jag, nu ska jag STÄDA MITT RUM som jag inte gjort än, hur lat får man va på en skala egentligen... btw så drar emelie till stockholm kl 4 inatt, niiiice... aja, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0