heeeeeeello

Var ett tag sen jag skrev ett inlägg här, 2 månader sen eller något sånt, iallafall så har jag jobbat för det mesta denna sommar så den har inte varit så speciell direkt, efter att vi jobbat klart på öland så åkte vi bil till stockholm till min farbror där vi bodde i 4 dagar, det var riktigt kul, sen tog jag och min syster flyget till skellefteå där jag stannade hos min älskade LIIIIISAAAA som fyllde 18, sen på söndag kväll var jag äntligen hemma på riktigt, det är iallafall riktigt skönt att vara hemma igen och bara slappna av, och i övermorn börjar skolan igen, är dock lite smått taggad faktiskt, ska bli kul att börja gymnasiet å få en ny klass osv :)))
Idag har jag sett två filmer, sjukt bra filmer faktiskt, sucker punch och soul surfer! Rekomenderar dom starkt, men den bästa av dom två är helt klart soul surfer!
i fredags såg jag också två filmer tror jag, the human centipade eller vad den nu hette, sjuk film, inte så bra som jag hoppades på, sen såg jag också filmen " to save a life" den var lite långtråkig osv men ändå helt okej.
I torsdags såg jag å lisa Romeo & Juliet och i onsdags såg vi "trust" bra filmer med riktigt riktigt sjukt hemskt dåliga slut................................................... shit vilken film nörd jag är ska iallafall käka nu sen se en tredje film, det blir nog typ the roommate eller något sånt, den verkade spännande iallafall ;)


BTW så kommer säsong 3 av vampire diaries ut den 8:onde september till usa! SÅÅÅÅ GRYMT BRA
Peace. <3
sjukt jävla snygg människa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0