hhhrrr.

hejjjj, vilket väder det har varit idag, helt fantastiskt! Älskar när sommaren kommer tillbaka lite sådär, hoppas att vädret fortsätter att vara såhär fint tills det blir vinter, vilket inte lär hända men man kan ju alltid hoppas;)
Dagen har gått både långsamt och snabbt, vi började med italienska, ett rätt så kul språk ändå! slutade tio i tre idag, ungefär en timma innan bussen hem gick, så jag och milla gick in till stan å käka på subland eftersom vi var gode hungriga för maten smakade bajs på skolan idag:) så det var gott, nu ska jag hoppa in i duschen... och ska jag va ärlig så är jag så pass lat att jag inte har städat mitt bombnedslag till rum ännu, så ska väl försöka göra det nu efter jag duschat! fyyy amanda...
Störd lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0