NU BÖRJAR DET, IGEN.

OK. så då har skolan börjat.. fuck life.  dock är schemat ändå hyffsat bra, hoppas bara att det inte blir för mkt plugg.. känns gode skönt att börja på strömbacka nu i en ny klass, hejn blir typ min fjärde klass som jag börjar i gode najs, sen är det gode gode bra folk i hajna klassen så de är ju gode posetivt ändå. Imorgon börjar vi 20 över 9 så åker halv 9 bussen till skolan imorgon he blir nog bra de... ska väl gå å sova nu iallafall tror jag, orka it städa rummet idag så jag gör det imorgon istället... fan.
Har iallafall köpt en dubbelsäng+påslakan+örngott+ett nytt duntäcke, awesome! ska skaffa mig ett sparkonto så jag kan lägga undan lite pengar till då vi ska göra skojsigheter nästa sommar, + måst jag spara till körkorte, resten ska jag slösa på kläder å mat å godis ;);) aja, nu ska jag tvätta ansiktet å borsta gaddarna, good night people! <3
School2_large
Tur att tiden går fort iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0