TJENA

Dagen har varit sjuuuukt bra!
Började med sovmorgon till 20 över 9, sen en lektion, sen gick vi till badhusparken å lekte, fikade och hade det helt awesome! dagen fortsatte med att jag åkte med bussen i 40 min till jävre, och gick direkt hem till malin, vi gick på en liten prommis och sen bestämde vi oss för att först käka och sedan se lite movie hemma hos mig, då kom malin, sarita och elin, det blev att se Soul surfer som jag såg för bara nån vecka sen! en riktigt riktigt bra film, rekomenderas starkt, har kanske redan skrivit om den filmern här haha.. jaja, har glömt min väska hos malin btw, bland annat smink, plånbok å grejjer, BRA JOBBAT haha.. men jag klarar mig fint ändå:)) hoppas jag! ;) Nu ska jag iallafall gå och duscha lite snabbt sen sova, gooodnight people <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0