YEEEE

Har precis kommit hem! UNDERBART ATT DET REDAN ÄR FREDAG! awesome, och Lisa btw så har jag köpt en randig tröja för 300kr haha;) jag som sa att jag är helt less randigt men den va gode najs, var tvungen att köpa den! haha ;)

Hade sovmorgon till 10 över 9 idag! har haft 4 lektioner, och slutade 10 i 2 ungefär, då vandrade jag till stan där jag träffade milla och sen kom malin också! jag stoppade också in typ alla mina pengar på ett sparkonto. Köpte en ny halsduk, varm å mjuk för 99kr från h&m riktigt behövligt nu när det är lite kallare tider;)

Ikväll blire tjejmiddag med milla och malin, först vare tänkt att vi skulle äta taco men vi ändrade det till kyckling med potatisgratäng och kroketter, sen köpte vi lite mer goda saker som melon, paprika osv hah;) ville inte göra er förvånade med att inte nämna att jag köpte en marabou schweitzernöt mums! he ska bli en riktigt mysig kväll, nu ska jag packa tandborste å grejjor, har tänkt på en sak, men jag skriver gode långa inlägg ändå :o hoppas ni orkar läsa allt jag skriver hehe, även fast det meste är ointressant;)



Lycka till i stockholm emelie, vi syns på julafton! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0