medelfuckingtiden...

TJA, mitt namn är amanda fägnell och jag tror att jag på något sätt är för bra för att plugga så jag gör inte sånt. vad fan är felet........ FUCKKKKK cpcpcpcpcpcp.
Har prov imorgon och har läst 1 sida i historiaboken och klockan är snart tolv, ska jag inte sova? NÄ, för nu ska jag hoppa i duschen, & efter det ska jag sätta mig vid köksbordet dricka lite kaffe & läsa lite i boken.
Blir luciavaka för mig inatt då! myys.
Ville ba informera er om att jag är gode less mig själv för tillfället och längtar oerhört mycket till lovet, sen längtar jag till julmys på friday, känns som evigheter sen sist som vi 4 tjejjor hängdee, det ska bli mys. När jag ändå håller på å längtar efter en massa så längtar jag till stunden då denna äckelsticka som sitter inuti min fot inte sitter där längre... hejdå polers  <3

Diggar er :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0