saturday

Godagens! Min röst är försvunnen, hittar den inte och vill gärna ha tillbaka den! ...har inte sagt ett ord sen jag vaknade imorse, försökt men det gick tyvärr inte... hoppas att jag iaf får lite röst senare idag för det känns riktigt jobbigt att inte ens kunna prata.. :(

Iallafall så sitter jag och lyssnar på bra musik, käkar pepparkakor och dricker kaffe utan mjölk denna gång, förvånar till och med mig sjäälv där, men det kändes godare än med mjölk idag faktiskt.
ska snart hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning för kvällen.
17.00 ska vi va på ica å handla något gott, sen blire kycklingtacos hos charlotte som blev 17 igår, senare drar vi vidare på fest! Lär bli en toppen kväll! peeeaceee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0