"tjeena"

Vill bara berätta att för EXAKT 1 år sedan så var jag just nu i detta ögonblick i hortlaxskolans gympahall, där förmodligen årets 9:or som är med och fixar julspexet är. Avis är jag eftersom det var så sjukt roligt! Önskar man kunde spola tillbaka tiden ibland alltså, det är verkligen en kväll/natt osv som jag vill göra om!

Skoldagen har varit kul, och det får jag såklart tacka mina underbara klasskamrater för som gör mina dagar så mkt roligare än vad det hade varit utan dom :PPP
Kände att det var extra roligt att vinna över Naturarna på idrotten i vollyboll idag också.


Imorgon äre jullov, underbart, som vi väntat! och NU äntligen NU äre nära, shit.
He blir å kliva upp tidigt även om vi börjar kl 11, eftersom jag ska hinna med bussen till hortlaxskolan å se på "årets julspex" ska bli najs, sen efter det så ska jag besöka tandläkarn där jag inte varit på hela 2 år! "längtar".
Sen drar jag till skolan däre bjuds på go'fika å skoj, sen thai garden me nå chicks.
Nu ska jag leva livet, peace! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0