Dominant

... Kom hem från gymmet för drygt en halvtimme sen, Vi skulle köra hårdare idag, men jag vet inte...Hade ju som sagt np idag.. det gick som det gick. Blir verkligen sur på mig själv ibland. Varför gör jag inte mitt bästa alltid??? åh jaja iallafall så ska jag plugga lite nu sen se om det finns något ätbart i det här huset! Peace /Fägge♣

Ni är dominanta om √ni kan eller har:

  • Brun och grön ögonfärg √
    Normal syn √
  • Grop i hakan. √
  • Skrattgropar i kinderna. √
  • Förmåga att rulla tungan till ett rör. √
  • Mörkt hår.
  • Lockigt hår. √
  • V-format hårfäste. √
  • Medsols hårvirvel.
  • Normal pigmentering. √
  • Fräknar. ×
  • Fria örsnibbar dominerar över fastvuxna vid kinden.√
  • Rak nästipp. √
  • Fylliga läppar.
  • Skomakartumme med övre delen av tummen bakåtböjd. √
  • Inåtböjda lillfingertoppar.
  • Högerhänt. √
  • Höger tumme överst. √
  • Höger arm överst vid korslagda armar. √





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0