:)

hade it tid att uppdatera igår, orkade it. nejmen jag var knappt hemma nånting, kom hem först efter 3 nångång och då gick jag och la mig direkt! Var jätte trött. var först på skolan sen for jag till stan, sen hem och då hade jag typ en timma på mig att hinna duscha, byta kläder, fixa mig, och äta innan jag skulle till stan igen! Helt seriöst har aldrig i hela mitt liv varit så snabb! haha.. Är imponerad typ. Sen for vi ju då till "förfest till himlen" Det var jätte bra osv.. Sen efter det blev det lite komplicerat vi visste it vart vi skulle osv, men efter ett tag blev det så att vi skulle till Max och äta. Sen satt vi på Max och hade det trevligt med massa folk till typ 3 tiden haha! kuuul.. Ikväll har jag då iallafall ingen aning om vad jag ska göra. :) Nu ska jag se film iaf! Pussssshej/ amanda♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0