Facerape!

haha, gull ninni glömde logga ut från fb så passar på att göra några facerapes åt henne dåva... ;)
hehe.. evil, måste berätta något riktigt sorgligt.. Min stackars lilla dator har fått en massa jävla viruus.. jag sökte bilder på google till min photostory och när jag klickade på bilden så fick jag massa virus typ. fetttting kul. Så det + skolarbetet satt jag uppe med hela natten igår, så det blev inte speciellt mycket sömn för min del då.. Idag efter skolan följde ninni med mig hem, vi skulle plugga men det blev inte så direkt, vi satt först lite vid datorn, sen kollade vi på fula bilder på mig sen åt vi nalta och efter det så duschade jag och ninni spelade piano och sjöng vackert ;) Sen gjorde syrran popcorn åt oss och vi satt på sängen och käkade och pratade om typ allt, det var iallafall riktigt trevligt! Vi borde göra detta oftare Ninni! :) Nu ska jag hoppa lite i sängen sen sova, NP imorn KUL! eller?... Pussshej /amanda ♥


Kommentarer
Postat av: Ninni

Love U Amanda ;* <33

2011-02-08 @ 15:20:24
URL: http://ninnzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0