hejsan.

sitter och ritar.. fett kult. Känns som att det var ett tag sen jag ritade "seriöst" brukar tappa "ritsuget" typ haha... jaja, hade skridskor på gympan idag, asså åh jag kan inte ens stå på skridskor typ, suger hahah.. Sen gym som varje tisdag! Det var väl trevligt som vanligt. Sen taekwondo... det blev lite problem innan också vilket sög. men det fixade sig ändå sen så det var ju bra iaf..  Håller med dig Lisa, Du borde lätta på trycket med elias lite och va med mig lite mer där nån helg ;) haha.... saknar dig ju faktiskt!!!!!!!! NU ska jag iaf plugga och imorn är det onsdag så att ni vet! HALVA VECKAN HAR GÅTT AWESOME! ;) men nu ska jag sova Natti /amanda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0