How?

Kände för att blogga lite, ska väl göra en kort sammanfattning av helgen! ;) Fredagen blev inte så som jag skrev på bloggen för det första! nästan inget stämde, nejmen ja först for vi till ica där vi träffade sarita, petra och lisa, vi köpte lite och sen gick vi hem till milla där vi spelade kort och åt goda saker och snackade en massa sen skulle vi ju sova hos malin! men det blev så att vi sov hos milla istället, kvällen var underbar iallafall! :)
I går vaknade vi upp typ före 10! asså seriöst så tidigt har jag nog aldrig vaknat på en helg, och det var så grymt att vakna då :D älskar att vakna tidigt, man får ju mer utav dagen liksom! jaja, sen vandrade jag hem och duschade och städade lite osv, sen väntade jag på att föräldrarna skulle komma hem så att jag och Larice skulle kunna ta oss till Bersika där Malin, Peter, Elias, Fredde, Anton och Petter var. Där såg vi melodifestivalen och chillade det var en rolig kväll, och nu är det söndag och jag har typ it gjort nånting! haha, ikväll ska jag iallafall på taekwondon med Laricebruttan! och jo Lisa det är en ny tröja, köpte den på stan i fredags! ;) Pusshej/ amanda♥

btw, loggas ut från msn hela tiden, vad vill den? msn spökar. hm... :(



Jag nyvaknad imorse utan smink, det är inte ofta man får se mig utan smink ;P
älskar påsarna under ögonen btw.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0