BUSIGTT! ;)

... lyssnar på musik å grejjjer, Np imorn kul va ;) har nyss duschat också för den delen. Ska snart sova hoppas jag. sitter och funderar på vad jag har för lektioner imorgon, att jag inte har lärt mig schemat än är ju riktigt dåligt, och att jag it orkar lyfta på arslet för att hämta schemat är ju gode dåligt också.. Roligaste dagen på veckan var idag to be honest.
Kort sammanfattning: Först åkte vi (jag, Larice, Paulina, Matilda, Sofia) buss till strömbacka (gymnasiet), där vi fick kolla på det vi kanske vill söka till, sen gick vi och åt på Viking! Och efter att vi hade ätit missa jag och Larice bussen (med flit) heheh..., Vi "skolkade" rättare sagt. så då satt vi på backa och hängde där ett tag, sniffade salt också.. jätte kooolt. sen gick vi vidare till sjukhuset litegrann.. och sen på stan sen tog vi bussen hem.. Härlig och annourlunda dag, och plus solen sken hela dagen, underbart! Dock var det galet kallt, men de får vi ju leva med här i norrbotten. Nu ska jag iallafall sova GODNATT /amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0