Omprov avklarat!

hoppas jag bara klarar det denna gång då, haha, hörde btw att natur ska bli ännu svårare än vad det redan är..OMG säger jag bara, tycker synd om stackarna som ska gå det senare! har int så mkt till att säga, tror jag ska ut och promenixa lite så jag tränar lite iaf, jag blir glad nu också för min mamma pratar om att köpa en till säng åt mig! <3, så det blir en dubbel!! ;) det kommer gillas av både mig och elias! så mycket jag vill göra av med rummet i sommar att det är inte sannt!, och amanda den fuskisen ska till öhland då så ahh..jag kan inte tvinga hon till nåt haha..men elias är det så gott som kört för! haha ♥
Lite stört att jag inte umgåts med dig amanda nått :( typ bara dig, jag får dissa elias nån helg och ha lite allmänt trevligt med dig ist (y) Skulle bli aweesoome ♥ Låter även som det blir shopping i Umeå med vännerna i helgen om inte en elias dyker upp ♥ äh, han fick följa med han också om det skulle bli så :)
Själv så kommer jag att skolka om våran lärare säger att jag måste vara på skolan på fredag! jag mena, jag drar inte till skolan för att bara ha Miljökunskap,, kan läsa hemma sen ;)
/Lisa ♥
Rebecca och Josefin ♥ Har tagit mig ett snack med rebecca finisen som har lovat att åka med tsm till
piteå då hon har pengar c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0