Paranormal activity 2 & Sandor slash Ida

Blir såhär jätte glad då man skrivit ett lååångt inlägg och det bara försvinner, jätte kult. Jaja, jag kom hem från Taekwondo-träningen för typ 1 timma sen, det var jätte roligt fast att jag hade as ont i nacken, det gick sämre bara därför menmen. Hoppas nacken mår bättre imorn iallafall.. Just nu lyssnar jag på musik och käkar glass! MUMS... tidigare idag såg jag två filmer, Sandor slash Ida och Paranormal activity 2, sandor slash ida sög, eller den var dryg typ inte min typ av film direkt. Paranormal activity 2 var grym ändå hade inte så höga förväntingar eftersom jag inte tyckte att 1an var så speciellt bra, men 2an var bättre och den bekräftade som vissa delar så man fatta lite mer av 1an så det var ju som bra, den filmen rekomenderar jag för er som vågar se den ;) Inte för att skryta men jag såg både 1an och 2an helt själv... awesome  förutom att min syrra satt bakom mig och såg typ halva tvåan med mig.. Nu ska jag iallafall göra klart min photostory, finally! haha, att jag alltid sparar skolarbete till sist, ska sova om mindre än en timma men jag vet att jag kommer sitta uppe met photostoryn mycket längre än så. måste ju skriva klart stödorden osv också! Jaja, nu ska jag käka upp min glass! PEACE / amanda

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0