Recovery

..Är hemma nu, eller har väl varit det ett tag. Sov hos Malin igår med Milla och Larice, sarita sov inte med oss :( ingen aning varför.. och elin fick man då inte ens tag på! Det var iallafall super trevligt, först åt vi kvällsmat och snackade sen gick vi och la oss i sängarna och somnade efter ett tag. Igår kväll var vi ju på domarcupen också, jag och Kalkonfärsen tog nybussen in till piteåstad, Det var en trevlig busstur. Vi vandrade snabbt i den iskalla kylan till normalmia där en massa pojkar spelade fotboll. Vi träffade gulliga vänner och sen tuggade tuggummi och stirrade på snygga rövar.. hehe typiskt va. Sen vandrade jag och kalkonfärsen till busstationen och hoppade in i bussen som var där före oss, sen när vi hade kommit till jävre så vandrade vi i den iskalla kylan till UG där det var helt tyst och luktade popcorn, sen kom pappa och hämtade oss, vi kom hem och tjockade oss och såg en riktigt bra film "OBSESSED" tror jag den hette se den! helt awesome filmmmm typ. 

Nu ska jag iallafall städa rummet och duscha sen ska jag antingen följa på 40 års fest eller va med någon/några vi får väl se hur det blir :) PUSSHEJ /amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0