swiiiiiiing

Tjabbbba! Kom hem typ vid 10 från bibelskolan! skoldagen har varit lite sådär busig och riktigt kulig okej den har haft sina tråkiga stunder.. till exempel matte lektionen som alltid är tråkig och no'n då jag till slut blev klar med lödningen och sen visade det sig att min grej inte funka.. fick ju förmodligen IG KUL ENS.. jag som gillar teknik bajs.. Jaja... Åt på Palazzo idag eftersom vi inte hade någon svenska! Så då fick vi lång lunch istället ;) Skrovmål in my <3. Sen hade jag och Larice kvarsittning idag också, pågrund av att vi skolkade hela skoldagen förra ondsagen haha.. men deet var lätt värt det! plus var kvarsittningen ändå lite sådär halv kul på nått sätt, vi köpte godis sen också och sen i bussen träffade vi Gullparet Sarita och Viktor ;) trevligt trevligt.. blev ett gode långt inlägg och det är då inte slut än.
Jag har varit dålig på att uppdatera pga jag orkade inte igår.. vad gjorde jag igår egentligen? Jooo juste jag var så trött efter gymmet och taekwondon, så jag orkade inte helt enkelt.. Sista taekwondo träningen var igår, har varken råd eller tid för det så det fick bli såhär.. Nu får jag köra riktigt stenhårt på gymmet! Imorgon äre ju gym också, och jag känner att jag har iallafall lite träningsvärk nu vilket jag är riktigt glad över! då vet jag att jag tränat bra! ;)
Och Lisa vi kan träffas på havsbadet på lördag kanske om du vill det? och självklart måste jag komma till dig nuuu snart! Sportlov snart också så att du vet haha ;) visst har du det vecka 10 som jag? PUSSSSS<3


/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0