Ulrik Munther <3

Okej.... ber jag om ursäkt.. att jag inte bloggat något fast att jag lovade det.. hehehe men jag har varit upptagen med att kolla på Ulrik Munther i flera timmar i sträck varje dag jag kommit hem från skolan.. så har det varit sen i måndags! Han är underbar älskar honom! Finns det någon sötare pojke med en sån underbar röst? Ne det gör det inte. :( det är så sjukt syyynd att man vet att man aldrig kommer typ prata med han eller ens träffa honom :(... asså det suger seriöst.. asså jag e typ helt galet sjuuuukt kär i honom haha! asså han är liksom det enda jag pratar om nu för tiden, vännerna börjar trötta liksom haha! Jaja.. Nu ska jag fortsätta att lyssna på hans låtar och kolla på honom på youtube.. ;) haha pusshej! /amanda♥


asså damn så snyggg grabb<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0