A: tröttttttt....



Haha, att man varit sådär liten! där vill jag ligga just nu, så härligt. Saknar sommaren, man blir ju typ deprimerad på vintern.

Sovit bort hela dagen igen, vilket jag inte skulle göra men det blev så att jag och Larice var vakna till efter 7 på morgonen. Vad tänkte vi med egentligen? haha det var nog godiset som höll oss vakna kanske, men ikväll ska jag då sova typ senast 1. Igår direkt efter att Lisa for hem kom Larice och Elin förbi, vi tog en promenad till ica med hundarna, där köpte vi en massa goda saker och träffade också Milla trevligt trevligt. Sen gick vi hem och käkade glass efter glass ätandet drygade vi framför datorn såg typ ung och bortskämd, lyssnade på barnmusik osv... och timmarna gick, sen helt plötsligt blev klockan typ halv 8... det började till och med bli ljust ute. Och nu sitter jag här helt död och ska snart gå och äta, ni vet jag har den här känslan i min mage som kallas hunger :) Pusshej! /amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0