boringmorning...


Asssåå åhh....?  Varför sover jag så grymt länge? vaknade för ett tag
sen och jag hade helt glömt bort att jag skulle på 24a timmars bön och där skulle jag va klockan 2 sen ville jag ju lyssna på radion då min syrra snackade imorse! åh hade helt glömt boort allting.. :( Så det missade jag också... jag suger helt seriöst. får börja ställa alarm så att jag vaknar i tid på helgen... såhär får det inte fortsätta, vill ju va ute då det är ljust ute.. går och lägger mig då det är mörkt och vaknar då det är mörkt kul liv typ. Skulle ju ut och grilla korv med familjen imorse också men nejdå då sover man över det också! SKIT. ja nu är det inte bra här, är emo just nu...  Och jag har ingen aning om vad man ska göra ikv men jaja nu ska duscha så att jag kan börja leva igen och sen ska jag tröst äta lite sen kanske gå ut på promenad med hundarna eller nått.. ork it med mig själv. hejdå /amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0