Grenade.

Ey yooo, Kom hem typ lite efter tio! Har varit på modevisning! De visade upp Snygga frisyrer och riktigt vackra brudklänningar och balklänningar och underkläder! Det var helt amazing! Vill typ gifta mig bara för att få ha en såndär vacker klänning haha! Efter modevisningen for jag och sarita till viktor, han skulle träna direkt då vi kom dit så då starta vi en film, fast vi fick inte igång TV'n hahah... failade vi är. Efter att Viktors pappa hade hjälp oss med tv'n så började vi se filmen 10,000 bc Den var riktigt bra faktiskt! När filmen var typ slut kom viktor tillbaka sen kom Linchi och sen Petter och då såg vi en till film. Det var en riktigt härlig dag! Och nu är den slut. Och du lisa du är super vacker! Du är min vackra vackra vän, vart har du ditt självförtroende? ;( vill ha sommarlov nu btw, jaja... GODNATT ;) / amanda ♥
Jag imorse, "trodde jag var cool" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0