I Just Had Sex.

... Har sjungt med Ninni "I Just Had Sex" Hela dagen typ! haha, asså låten e helt störd! Men jag älskar den haha! Så grym! Ser att Lisa uppdaterat! Vilken tur, eftersom jag inte uppdaterat någonting. Igår var jag med adam och ninni, brukar inte vara med någon på vardagarna eftersom jag oftast inte har tid, men det var en riktigt trevlig kväll! Jag kom iallafall precis ut från duschen! Har varit på gymmet med Larice på star idag, riktigt härligt! Älskar känslan efteråt! Nästa vecka börjar vi med Taekwondo! Otroligt kul det ska bli, längtar redan! Då blir det gympa, gym och sedan Taekwondo! haha mycket träning på en dag ;) Nu ska jag plugga lite matte, har diagnos imorgon och jag suger nämligen på matte så jag måste plugga lite haha sen blir det gossip girl, awesome! Pusshej / amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0