It's just not that simple.


Gammal bild från början av sommaren 2010 känns nästan som igår haha, vad tiden går fort! coola brillor faktiskt, stal josse's haha... ärligt så tycker jag att de är riktigt lejda, varför ska man ha sånna ens, de är både fula och man ser ju typ inget?...på något sätt är jag sugen på att färga ljusare hår till våren, men jag vet inte, vet inte vilken hårfärg jag passar bäst i ens.. Men jag tror inte att jag ska färga nå ljusare. Är ändå gode nöjd med färgen jag har nu och jag trivs i den.

Måste berätta om dagens stora händelse! Det går två bussar från våran by till skolan och Imorse då vi satt i bussen påväg till skolan fick vi veta av de som satt i den andra bussen att de hade krockat med en lastbil. Alla i den andra bussen var i chocktillstånd och de flesta for hem antar jag, det blev typ 4 skadade eller nå, vet inte riktigt. Det var inga stora allvarliga skador men bussen vänstra framdelen blev helt förstörd. Om någon hade suttit där hade den personen skadat sig rejält kanske till och med dött, vem vet. Säger bara att det var riktigt tur att vi inte valde att åka i den bussen, men vi åker aldrig den heller, vet inte riktigt varför men jag tycker iallafall att hemmingsvägen är mysigare att åka på något sätt. Det är ju inte speciellt roligt att åka på e4an. Tackar Gud för att ingen blev rejält skadad och att ingen satt där längstfram! :) Nu ska jag käka, Sen ska jag milla,malin,elin och larice till ica och handla frukt! Det blir FF- fruktfredag ikv ;) Mysigtmysigt! Pusshej/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0