Movietime.


                                     

Kvällen har varit grym rolig och nyttig, det är så mysigt när bara vi jävrebrudar har tjejkväll utan att nå pojkar är där, då kan vi prata om typ allt! Liksom jag tror inte att vi skulle prata om allt det där om killarna hade varit med, tjejsnack det händer ju inte sådär jätte ofta. Men tyvärr saknades Sarita, hon skulle ha varit här! Hon missade verkligen en grym kväll med oss brudarr.. Imorgon blir det nog att lämna byn tror jag, vet inte riktigt säkert ännu. Ska sova i vardagsrummet inatt, ibland får jag den känslan att jag inte vill sova i min säng, att jag helst vill sova i vardagsrummet. Vet inte riktigt varför, det bara är så. Nu ska jag se någon film, vet inte riktigt vilken ännu men, jag ska ju ändå se alla så det spelar nog inte så stor roll.. Sen ska jag sova! Pussgodnatt/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0