Right Thru Me

God eftermiddag eller något! Vaknade klockan 10 för typ första gången på det här lovet tror jag! haha underbart! :) Idag blir det kanske att fara till Jörn med Larice, men av någon anledning så tror jag mer på att vi åker dit på Fredag istället eftersom det är varmare ute då. Annars så ska jag nog vara med snyggbrudarna ikväll vi ska vaka och se en massa filmer? vet inte riktigt, ska iallafall va med dom ikväll om vi inte ska till Jörn då. Snart kommer det någon kille från p3, har ingen aning om vad vi ska prata om menmen det blir väl trevligt!  Nu ska jag göra nånting vet inte vad ännu men ha det bra pusshej! /amanda

Kommentarer
Postat av: Lisa

hihihi, första komentareeeeeen WOHO :D

Vad ska du göra i ingenstans? (Jörn?)

skicka lösen och tjaffs, jag får mig int in,

puussar ♥♥

2011-01-06 @ 17:52:20
URL: http://lisafredrikamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0