You make me wanna spread my arms and fly

                                              

Har precis fixat ny design som ni kanske ser, vet inte om Lisa vill ha det så, men isåfall får hon bara fixa tillbaka :) och fixa på hennes eget sätt. Annars kan vi väl fixa designen tillsammans nästa gång jag kommer till henne bara, det känns som att det var evigheter sen jag var hos henne sist, typ höstlovet tror jag! så det får väl bli snart isåfall! Hoppas det <3 Har iallafall just sett både Inception och Kick-Ass. Kick-Ass var inte speciellt bra alls.. Helt sjuk typ, inte min typ av film riktigt haha. Men Inception däremot var en riktigt bra film, lite komplicerad ibland förstås men den var super bra och spännande ;) Jaja, nu ska jag sova så att jag kan vakna imorgon!
/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0