Just Chill'n

Tjabba!
Skulle bara berätta att idag gör jag inte så mkt, tare lugnt, chillar! fett härlig dag, dock blåser det för mkt, men har iaf varit ute, men för kallt för att sola så brun blir jag nog inte denna sommar looooool. blir väl det så småningom, jag vill sola men känner att jag it orkar slösa tid på att bara ligga ner och sola.. gör hellre något annat, har målat mina naglar svarta btw as snyggt eftersom jag är extremt duktig på att måla naglar och mina naglar är så extremt snygga, jaja nu ska jag se tv... och typ inte göra nåtttt..ska iaf se big brother finalen ikv, peace jao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tönt, vad säger hon som har mina brilllz!;)

2011-06-05 @ 20:40:07
URL: http://fridasaritaskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0