SOL.

mumss
Solen skiner, men he blåser kallt, snälla kan det inte sluta blåsa, jag vill ju bli bruuuuuuuuuuuuuuuuun :( :(
äh lisa, ork it brun utan sol känns så knas.. är rädd för att det ska bli fläckit osv, sen är det ovärt, det försvinner ju ändå gode fort osv.. det får va som det är har inte ens en enda rand, kanske för att jag inte solar men... åh VÄRME TACK? aja.. jag behöver gode mkt just nu.. alltså kläder, har knappt nå sommar kläder som jag kan ha längre, knas att man växt, eller gått upp i vikt så mkt på ett år, jag gillar det:):):) synd bara att man inte kan ha kläderna, aja.. det värsta är ju att man inte har nå pengar.. skit.. jaja nu ska jag göra nå it vett ja, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0