Desperate housewifes.

OCH jag bloggar som vanligt väldig sällan nu för tiden, men jag känner inte riktigt för det! känner att jag inte har tid. Men skoldagen har varit awesome förutom att jag sett ut som en bajskorv hela dagen, har också gymmat. och käkat godis som vanligt, tack larice <3 duschade nyss dock, och farmor har kommit över med fika och pengar! sjukt snäll farmor, vi ska ju på klassresa till helgen och då fick jag och min tvillingsyrra 250kr till liftkortet! Tack älskade farmor. Imorgon är det nationella prov i fysik så det kanske är läge att börja plugga på det nu, vissa har väl börjat för länge sen men jag kör som vanligt sista minuten, vill också se desperate houswifes men det blir nog inte. sen måst jag plugga till andra världskriget också PEACE <3


Bild sen förra veckan då vi var ute å körde skoter.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0