;D

tjennnaa! nu ska jag sova, men uppdaterade inget igår och så, börjar väl bli sämre på att blogga igen kanske? nja.. har bara mkt plugg nu, ska stanna i skolan med bea till 4 för att plugga imorgon, kommer bli bra det. Är grymt glad för tillfället, är nästan helt klar med matten, ska bara göra ett "prov" sen är jag klart, förhoppningsvis! :D dock måst jag göra mvg fråger till islam och buddhismen, och plugga no och svenska KUL.. ligger efter massor i svenskan, men det fixar sig snart, bara jag it är så lat... Kommer hem vid 5 imorgon sen är det avslutning på bibelskolan så lär väl it blogga så mkt imorgon heller;) Nu ska jag sova iallafall, peace.

PS. Du får pallra dig till piteå för att va med mig också tycker jag ;) låter bra att du ska va med migg till sommarn! Kommer förmodligen hem på din födelsedag också förhoppningsvis! Sen är jag ju hemma typ 2 veckor efter examen eller nåttt;);) krya på dig snyggiss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0