Give Me Everything

Tjaoo... Dagen har varit bra fast att jag sett ut som värsta slusk äcklet, flottigt hår å "nästan" osminkad...  hade bara ytterst lite mascara på mig, ovanligt för att vara jag. haha, tyckte väl att jag var snabb imorse hann ju äta frukost länge till och med;) Engelska provet gjorde vi direkt på morgonen, önskar att alla glosorna hade kommit på provet eftersom jag kunde alla, men självklart så är det inte så... det hade gått bättre då eftersom det gick skit jävla dåligt på provet, gissade på det mesta faktiskt.. Men grammatiken gick ganska bra antar jag.. hade inte pluggat nå grammatik men visste att det skulle gå bra ändå:) men med att kunna texter.. nefyy, sånna saker är jag väl sämre på.. jaja Nu ska jag käka, sen Plugga till NO provet.. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0