Jag Saknar Dig.

Hallååå, kom hem typ halv 1 eller något. SJUKT HÄRLIG DAG! Dagen började med att jag åkte buss till skolan, och sen från skolan till bion där 9:orna från hortlax och Solander och lite från christinaskolan såg filmen "Jag saknar dig" Först skulle vi se "i rymden finns inga känslor" men så blev det inte. Filmen var grymt lång vilket gjorde den lite långtråkig, men handlingen var grym, det var en bra film iallafall. För 2 år sen tror jag att det var, så blev jag och min tvillingsyster frågade om huvudrollen, men jag är för feg för sånt, plus är vi inte enäggstvillingar så;) Men jag var iallafall statist på en fest, så lite var jag med iallafall!
Varför jag fick sluta när vi kom tillbaka till skolan var för att läraren till lektionen som vi skulle varit på var sjuk och det fanns ingen vikarie så vi fick åka hem. Nu ska jag iallafall börja jobba på mitt specialarbete! PUSSHEJ <3
btw så är larice i spanien nu, är sjukt avis.. vill också vara utomlands :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0