periodiska systemet

kuuuuult:) peace.
stod i aftonbladet igår att en klass nånstans i sverige hade gjort en labb med natrium! Precis samma tid som min klass, och precis samma labb...  Iallafall så hade 5 personer skadats och varit tvungna att åka in till sjukhuset, No-läraren hade förmodligen råkat stoppa i en för stor bit natrium i vattnet så när det small så gick glaset sönder i tusen bitar och for in i 5 elever.. TÄNK det kunde ju ha varit vi i min klass... Tur att det inte var så, jag blev rädd bara av smällen igår haha! trodde jag skulle dö när det small faktiskt..  Men gode konstigt ändå att detta hände, det var precis det jag var orolig för när vi gjorde labben å sen samma tid och samma dag hände detta en annan klass..  knas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0