puhh..


TUR
att det inte var sista bibelskolan idag! är så lättad.... Har övat in 80 engelska ord, nu ska typ 50 kanske? in också, sen kunna alla texterna nice.. ska nog plugga lite grammatik också! BLIR UPPE HELA NATTEN!
fuck vad jag suger på att plugga:(

Och btw... så har jag gjort en header för första gången! haha! typ... snygg va? blev gode nöjd:):):) Förlåt lisa för att jag bytte ut din.. men jag fick lust. och gör vad som hellst förutom att plugga för tillfället så det blev liksom ett tidsfördriv istället för att plugga.. asså åh vad jag är dålig på att plugga måste verkligen skärpa mig! bytte bakgrundsfärg också, lite ljusare osv.. me like aja nu plugg! PUSSHEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0