The Vampire Diaries.

Vaknade klockan 12 igen.. får sluta med att vakna så sent, vill ju vakna tidigt nu när det börjar va så fint väder, då vill man ju va ute å sånt.. fast det var ju inte speciellt fint väder idag så det spelade väl inte så stor roll, sen skulle jag ju ändå inte göra något speciellt eftersom planerna för idag har endast varit att ligga i min säng och se alla avsnitt som jag missat av vampire diaries, har gooooode mkt kvar så nästa söndag lär väl se likadan ut förhoppningsvis sen är jag ikapp! dock har jag sett det mesta av säsong 2, har kvar slutet av säsong 1 och början av säsong 2 såå ja:) Vampire Diaries är verkligen den bästa serien av alla helt seriöst, I love it...
Åt grillat idag, och efterrätt, chokladpudding mums! ;)

Kommentarer
Postat av: Dania

håller med om the vampire diaries :) synd att man måste vänta i 3 månader tills de nya avsnitt kommer ut ....

2011-05-16 @ 20:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0