bibelskola

TJAA.. kom hem typ för 45 min sen.. har varit hos mormor osv, sen på bibelskolan också.. Vandrade hem i mörkret efter bibelskolan, det var riktigt mysigt faktiskt, vanligtvis brukar jag va litesådär smårädd, men icket idag, tankarna bara virvlade runt i skallen.. härligt att promenera tycker jag, borde göra det oftare!
va säger ni flickor, imorgon har jag då tid för att gå ett varv runt byn, nidå??? :))))
Nu ska jag läsa igenom lite italienska till provet imornnn, sen sova lite eftersom det är gode nödvändigt just nu, känner att min hjärna skriker efter sömn, batteriet är väldigt lågt i kroppen just nu känner jag! Iallafalllll så skriver jag förmodligen imorgon! peace outt vänner!


Kommentarer
Postat av: milla

jag har också tid med de!

2011-10-13 @ 09:45:44
Postat av: Malin

Inte jag.... jag jobbar kväll...

2011-10-13 @ 14:37:39
URL: http://malinnlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0