juicee å pizza

valpen är riktigt riktigt rastlös just nu samma med kattungen, ja klart dom är söta å så men SJUKT störande båda två. Kattungen använder mitt ben som något man kan vässa klorna på eller nå, sen hoppar till bordet och går till min tallrik och stjäl den lilla biten som är kvar av min pizza, vilket sätt alltså. Valpen är då inte mindre jobbig går runt och piper för att han har så tråkigt och biter på allt så jag måste hela tiden gå och ta det ur käften på han... Ingen är hemma heller så jag är djur vakt åt 6 djur.. vilket jag egentligen inte har tid med, någon som vill byta? jaja nu ska jag sätta igång med att plugga, åh fy.. kommer jag ha någon dag då jag inte behöver plugga någonsin? om jag känner mig själv, NEJ. sen är det alltid lika roligt när jag spiller juice på mina knän, känns underbart!
slänger in en bild på en mindre glad amanda, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0