mr.perfekt

Tyvärr är dessa grabbar väldigt sällsynta, därför håller jag mig singel!
Jag är iaf cp kräsen, men så äree.
okej här kommer 21 krav som jag har på min blivande haha ;););)

1. sjukt snygg, det är en väldigt viktig egenskap..
2. Bra stil, snygga kläder med andra ord.
3. Han ska kunna bli brun.. haha;)
4. Perfekt längd, han får absolut inte va kortare än mig, alltså inte kortare än 1.70cm :)
5. Rolig som fan.
6. Fina ögon.. ögonfärgen är det första jag tänker på helt ärligt på varenda människa jag ser.
7. pålitlig!!!!!!!
8. omtänksam...
9. han ska va myyysig hheh ;)
10. sen är ju såklart personligheten det allra viktigaste, personligheten gör en snyggare dessutom! ;)
11. han ska ha bra självförtroende och självkänsla!
12. inte vara svartsjuk
13. älska mig över allt annat..
14. inte oroa sig över allting, alltså låta mig göra vad jag vill.
15. Sen måst han va glad.
16. generös ;)
17. underbar på alla sätt haha ;)
18. hmm.. får inte va allergisk mot djur, älskar djur så det kan bli lite svårt då..
19. älska att fara ut på äventyyr
20. Han får verkligen inte ha hybris eller tro att han är nått som han inte är överhuvudtaget..
21. Sen får han väldigt gärna ha en bra ekonomi hahha ;) ;)
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Äckligt nice att allt stämmer med mig.

2011-10-09 @ 20:19:41
Postat av: milla

underbart inlägg alle!!

2011-10-10 @ 19:21:45
Postat av: snöipiteåpåsommaren

1. Så klart jag är snygg!;)

2. Klart jag har fina kläder, du ville låna min tröja en gång.

3. Svårt fan:(

4. Nästan 2 meter så inga problem;)

5. skit rolig!

6. sååklart;)

7. Vet inte vad det betyder:(

8. Alltid!

9. självklart:)

10. Bra personlighet;)

11. Njaaa

12. Nejnej:)

13. Såklaaaart:D

14. Absolut=)

15. ALLTID GLAD!:D

16. Jaaa!

17. Absolut!:)

18. Har katt så det är lugnt;)

19. Leta efter min köttbullemacka äventyr?:)

20. Ingen hybris!

21. Pengar rullar in som det ska det går bra nu!



Kan du gissa vem jag är? haha ;)

2011-10-11 @ 15:32:51
Postat av: Markus

Wow.. Du ser grymt bra ut!

2011-10-16 @ 17:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0