ork it... heh

ja... tappat lusten för att blogga helt enkelt, så jag slutar, och skriver väl något nångång när jag känner att jag har lust till det! :) kan hända att he kommer upp något inlägg under höstlovet, beror på hur tråkigt jag kommer ha det! iallafall så är det ganska mycket just nu, inte speciellt mycket i skolan dock, men andra grejjorrr.

Kan väl berätta att dagen har bestått av, att jag försov mig 1h imorse, hann till italienskan, sen har vi sett film, käkat palt, åkt skridskor (ägde) och sen lyssnat på Tomas Fogdö i lite mer än 1 timma, härlig dag helt enkelt, sen gick jag en liten sväng till coop forum med marcus och köpte lite hårfärg, så imorn ska he färgas! ;) nu ska jag plugga till NK provet som är imorgon... peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0