synd för dig

eyy, sitter för tillfället helt ensam i lägenheten å lyssnar på musik.
Idag vaknade jag lite innan kl 11, sen fick jag besök av milla, vi drack kaffe snackade osv hon for dock iväg för ett litet tag sen, hon skulle till skellefteå och se hockeeeey så hon kanske träffar dig lisa? ;)
Väntar just nu på mina underbara brudar sarita och malin som ska komma hit och käka middag med mig, antingen går vi till max eller så gör vi något gott här bara, det ska bli trevligt iallafall, nu ska jag städa lite osv och diska, dock inte så mkt men vuxenpoäng till mig helt klart ;) ahha.. nejmen skriver sen peaceee out vänner!
ah å sen har jag fått en vit finne mitt i pannan :( fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0