eyy

Bloggade ingenting igår eftersom jag inte hade tid, slutade 12.35 och drog då till strömsborg med milla och solaade lite, det var skönt, sen gick vi hem till farmor i regnet och väntade på att bussen skulle komma, väl hemma i jävre så stannade jag hos milla eftersom vi ändå skulle se idol tsm och sen se Samuel Sjö på kyrkan. Efter vi varit på kyrkan osv så gick vi hem till malin och såg Friends with Benefits, grymt bra film tycker jag! kom hem typ efter 3 nångång tror jag. så är lite trött å så nu.
Idag är det Lördag äntligen, Helgerna går dock alldeles för fort, jag hinner liksom inte med. Blev väckt av en liten söt hundvalp som ska lämna oss idag, sen kommer det hit en till hundvalp på måndag! så det blir ju kuul..
skriver sen Peace out Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0