Goodnight

tjaa.. kom precis hem från milla, Hon bjöd på kräftsoppa vilket kanske inte låter som det godaste om ni frågar mig, men det var faktiskt riktigt riktigt gott! Vi pratade om en hel del grejjor och tiden bara for iväg utan att vi hann märka det, sen kl 22.00 var det bara att hoppa på cykeln och cykla hem i kylan, tur man hade vinter vantarna på sig haha ;) Det var iallafall härligt att cykla hem för en gång skull, brukar liksom oftast vara lite rädd då jag cyklar/går ensam i mörkret, men ikv kollade jag upp på alla underbara stjärnor och tankarna bara virvlade runt i huvudet, det var en mysig cykel tur haha! gu va tråkigt inlägg hejn blir, ja... jag skulle ha pluggat ikv, men känner att jag inte riktigt har kommit in i "pluggandet" liksom.. om ni fattar, jag har inte riktigt lärt mig ta tid att börja plugga osv. Nu är jag jätte trött och ska därför lägga mig under mitt sjuuuuukt sköna täcke i min fina mysiga säng så godnatt med er peace! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0