tjenare vänner


tisdag som vanligtvis är den jobbigaste dagen på hela veckan var ändå helt OK idag haha, kan väl bero på att vi fikade på mentorstiden idag? dock glömde sofia andersson saften som hon skulle ta med, men arvid och paulina löste problemet! ;)
Efter skolan gick jag på stan med sofia lite, käkade pommes på sunes gjorde vi också, sen när jag kom hem så hade farmor lagat pankaka åt mig.. och jag var väldigt mätt.. riktigt dåligt eftersom jag älskar pannkaka! kunde ju inte säga att jag inte ville ha så jag tvingade i mig lite pannkaka!
såg nyheterna idag, brukar inte göra det så ofta, men nu ska det bli en ny vana att se nyheterna varje kväll och läsa DN vaaarje dag;) Duktig amanda.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, chilla å käka glass mby, fan vad jag är onyttig... men ja, mitt namn är ju amanda fägnell så, peaceeeeee friends <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0