VP.

he blir då ingen tjejkväll för mig i höst, ser vampire diaries och käkar godis istället.

så att ni vet så blir det mindre uppdateringar i veckan eftersom jag verkligen inte har tid, så får hoppas att Lisa uppdaterar extra mycket nu haha ;)

har sovit över 20 timmar, och har stannat hemma från skolan eftersom jag haft feber, dock mår jag mycket bättre nu, har bara ont i kroppen och halsen annars är allting bra faktiskt, har ingen feber längre osv så förhoppningsvis så drar jag till skolan imorgon, missade fikat och 2 prov på skolan idag... och nu missar jag också tjejkvällen. tur jag har en godis påse och att säsong 3 av vampire diaries har börjat!
Ni får ha det så jätte bra, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0